Każdy właściciel prężnie rozwijającej się firmy zastanawiał się kiedyś, w jaki sposób najpotężniejsze światowe konglomeraty są w stanie obsłużyć setki zgłoszeń i petycji otrzymywanych od swoich odbiorców każdego dnia. Praca działu pomocy i wsparcia dla klientów to jeden z najtrudniejszych i najczęściej szkalowanych działów każdej dużej korporacji. Większość światowych gigantów, jak również coraz częściej małe firmy, proponują swoim klientom, zamiast zgłoszeń osobistych w placówce firmy lub pomocy telefonicznej, zgłoszenia poprzez stronę internetową.

OTRS ITSM – pomoc w komunikacji

System pomocy poprzez pracowników pracujących przy komputerze zyskuje coraz więcej zwolenników, gdyż obecne systemy typu Helpdesk proponują klientom niezliczone możliwości oraz coraz większą ergonomię i kulturę pracy. Obecnie najczęściej wybieranym, sprawdzonym narzędziem do komunikacji klienta z pracownikami firmy jest system OTRS (sprawdź tu – https://otrs365.com/pl_PL/page/otrs„), który pomaga w obsłudze petentów poprzez przydzielanie biletów petentom, którzy kierowani są dzięki temu do odpowiednich działów wsparcia. Taki system umożliwia Agentom, czyli wewnętrznym pracownikom firmy, zebrać informacje o historii usług klienta, skierować jego prośbę do właściwych i kompetentnych osób oraz zmniejszyć maksymalnie jego czas oczekiwania na rozwiązanie problemu. Niesamowitym i potężnym usprawnieniem dla tego systemu jest również OTRS ITSM, moduł rozszerzający system o działanie metodologii ITIL – Information Technology Infrastructure Library, czyli zbiór zasad i zaleceń do skutecznego przeprowadzania usług i rozwiązywania problemów.

Każdy system OTRS wzbogacony o taką technologię oprogramowania Open Source to ogromne narzędzie usprawniające dziedzinę obsługi użytkowników. Pozwala ono na definiowanie procesów koniecznych do efektywnego i ergonomicznego funkcjonowania działów obsługi w każdej firmie. Jeżeli więc szukają państwo właściwego rozwiązania dla Waszej firmy, koniecznie zwróćcie uwagę na narzędzie pracy oparte o technologię OTRS ITSM, które zapewni wam szybką i sprawną komunikację z klientami.